Kemaruk hidu gam..Apa nak jadi manusia ini

GAMBAR yang dirakam di lorong belakang Pangsapuri Penara ini semalam menunjukkan seorang remaja (kiri) menghidu gam manakala rakannya memegang beg plastik yang turut berisi gam.

Khayal waktu Maghrib!
Itulah perangai tidak senonoh segelintir remaja termasuk pelajar sekolah dengan ada di kalangan mereka perempuan yang seronok menghidu gam di lorong belakang beberapa premis perniagaan di Pangsapuri Penara, Bandar Sri Permaisuri di sini sejak dua tahun lalu.

Tatkala senja, mereka berkumpul di lorong berkenaan dan ‘membancuh’ gam sebelum masing-masing `layan stim’ dan ada masanya terjerit-jerit. Tinjauan! mendapati, lokasi yang agak tersorok itu menjadikan mereka leka sehingga keadaan berterusan sampai awal pagi.

Setiap kali lepas ‘sesi’, mereka akan meninggalkan beg plastik bertaburan dan sudah keras dengan lebihan gam.

Namun apa yang berlaku bukan tidak diketahui penduduk setempat, malah ada yang jadi takut dengan ancaman kumpulan penghidu gam itu.

Menurut Hishamudin Abdullah, kawasan itu dikunjungi penghidu gam pada waktu malam dan berlarutan sampai 3 pagi.

“Asal masuk waktu Maghrib sahaja, kita akan nampak remaja-remaja dalam keadaan khayal dengan tangan masih memegang beg plastik yang digunakan untuk menghidu gam,’’


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Clik Iklan Disini

 

coments