Gambar Seksi Personaliti TV Di Malaysia


Berpinar-pinar mata Aku apabila mendapat sekeping gambar yang kononnya seorang personaliti TV popular. Puas Aku tatap. Nak Aku nafikan, memang 100 peratus dia, hendak mengiakan pula Aku rasa takkan dia sanggup pose begitu.

Walau apa-apa pun, Aku harap-harap sangat bukan dia. Bukan apa, dia cantik, lawa dan hot gitu. Sayang sekali jika benar gambar itu dia. Aku terpaksa edit gambar kerana ianya agak panas. Dan juga bukan apa, sekarang ini makin ramai celik IT dan juga kerap salah gunakan bakat yang ada dengan super impose gambar artis tempatan dan letakkan pada tubuh orang lain.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Gambar Seksi Personaliti TV Di Malaysia”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments