Dila pelajar AF7 pertama tersingkir


Program realiti popular tanah air, Akademi Fantasia musim ke-7 (AF7) menyaksikan Nas Adila Mohd. Dan atau Dila menjadi pelajar pertama yang tersingkir pada konsert kedua program itu di sini malam tadi.

Penyingkiran tersebut yang diumumkan oleh pengacara AC Mizal membuatkan sebilangan besar penonton program itu terdiam seketika kerana menyangkakan Mohd. Yazid Ibrahim, 22, atau Zuzafrini Zulkifli, 25, yang tersingkir memandangkan nama kedua-duanya yang telah dipanggil sebelum itu.

Pada konsert kedua yang berlangsung di Dewan Seri Putra Bukit Jalil di sini, Adila dari Johor Bahru membawakan gabungan dua lagu iaitu Merawat Luka Terpendam dan Asyik yang dipopularkan oleh Liza Hanim dan Amelina.

Undian melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) daripada penonton nyata tidak mencukupi. Peserta berusia 23 tahun itu terpaksa meninggalkan 13 lagi temannya untuk meneruskan perjuangan di AF7.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Dila pelajar AF7 pertama tersingkir”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments