Kanye West yang bertindak seperti binatang mahu bogel

:pingu_31:





KANYE WEST mendakwa dia dengan rela hati mahu dirakam dalam keadaan bogel demi untuk melanggar budaya kuno Amerika Syarikat.

Pemenang 10 anugerah Grammy itu merasakan sudah tiba masanya untuk dirinya menampilkan sisi yang belum pernah dilihat umum tentang dirinya.

"Saya sebenarnya sudah lama mahu dirakam tanpa seurat benang pun, ujarnya kepada Contactmusic.

"Saya mahu melanggar adat dan budaya kulit hitam dan juga budaya kuno Amerika," tegasnya.

Dalam pada itu, dia sempat mengutuk rakan artis iaitu penyanyi Bjork.

Katanya, "Kalau Bjork mengumumkan dia mahu berbogel, mungkin tidak ramai yang teruja.

"Tapi bila saya kata saya mahu berbogel, semua orang pasti tidak sabar-sabat melihat foto bogel saya itu."



Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Kanye West yang bertindak seperti binatang mahu bogel”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments