Berikan Minda Separa Sedar Menyelesaikan Masalah

:pingu_33:

universebeginsinthemind.jpg

Minda bawah sedar ibarat tanah yang subur dan hanya menunggu benih benih untuk anda tanam dan boleh memungut hasilnya pada hari akan datang. Tidak kira apa yang anda tanam, baik ianya positif atau negati, Minda bawah sedar akan merekodkannya dan bekerja 24 jam sehari hanya untuk membuahkan hasil seperti yang anda tanamkan.

Segala pemikiran , idea dan kepercayaan yang terdapat di dalam minda akan ditanam di minda hingga ia mula membuahkan hasil.
Apa yang anda tanam pasti akan membuahkan hasil yang sama seperti benihnya. Buah yang baik dan manis bergantung kepada benih yang bermutu tinggi. Jika anda menanam benih yang tidak bermutu atau berkualiti, pasti hasil yang anda terima akan mendukacitakan diri anda.

Minda sedar adalah seperti seorang pekebun. Ia mempunyai tanggungjawab untuk mempastikan dan memilih dengan teliti apakah yang akan disemai di dalam taman atau minda anda. Tetapi malangnya, kebanyakan dari kita yang menjadi pekebun tersebut telah terlupa tentang tanggungjawab hingga tidak berupaya untuk memjaga apakah benih yang di tanam.

Minda separa sedar tidak dapat membezakan sesuatu. Ia akan mengeluarkan hasil samada baik atau buruk, kaya atau miskin dan sebagainya.

Menggunakan kekuatan atau kuasa yang di miliki oleh minda bawah sedar ini membolehkan anda mencipta kegembiraan, kejayaan dan kemakmuran di dalam kehidupan anda.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Berikan Minda Separa Sedar Menyelesaikan Masalah”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments