Tragedi tanah runtuh Bukit Antarabangsa berulang

KUALA LUMPUR 6 DISEMBER 2008 _ Penduduk sekitar taman Bukit Antarabangsa yang terputus hubungan selepas kejadian tanah runtuh menyebabkan mereka terpaksa melalui jalan hutan berbukit, curam dan licin di Bukit Antarabangsa memutuskan jalan utama semalam. GAMBAR ZULAZHAR SHEBLEE / PEMBERITA Kuala Lumpur 6 Dis. - Anggota polis dan Bomba dan Penyelamat bertungkus-lumus menyelamatkan mangsa tanah runtuh di Bukit Antarabangsa, semalam. Gambar Digital: Zaini Husin Kuala Lumpur- 6 Dis 2008 - Abdullah dan isteri melawat kejadian tanah runtuh di Bukit Antarabangsa semalam. Gambar: Team Utusan / Pemberita: TEam Utusan
Kuala Lumpur 6 Dis. - Rumah-rumah banglo yang kini berada dalam keadaan berisiko tinggi ekoran kejadian tanah runtuh di Bukit Antarabangsa, semalam.Kuala Lumpur 6 Dis. - Taman Bukit Mewah dan Taman Bukit Utama yang terletak di Bukit Antarabangsa mengalami kemusnahan teruk akibat kejadian tanah runtuh, semalam.
siapa yang harus di persalahkan??adakah alam sekitar??tuhan??atau kelalaian manusia yang rakus harta dunia??fikir2kan


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Tragedi tanah runtuh Bukit Antarabangsa berulang”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments