Rakus diranjang..kena tinggal kekasih agak2 siapa??


Terkejut beruk Den dengar cerita pasal seorang pelakon wanita tu. Dia dah putus hubungan dengan seorang jejaka tidak lama dulu. Kesiah dia kan. Tapi bila dengar antara sebab dia ditinggalkan tu nak tergelak pun ada. Mengucap panjang jugak Den bila dengar kisah dia tu.

Ada satu sumber mengatakan, salah satu punca dia kena tinggal ialah sebab rakus dan sadis sdi ranjang.

Dia suruh si jejaka tadi pukul dia dulu semasa mereka bersama. Oh... ni kes berat ni. Ada jugak orang macam tu ya.

Agaknya jejaka tadi bukan jenis macam tu dan tak boleh tahan dengan cara dia, maka dia tinggallah pelakon wanita tu. Kesian kan...

Tak tahulah pulak macam mana kisah dia dengan orang lain yang dia dekati sebelum atau selepas itu.

Nanti kalau Mangga Muda dengar dia berkawan dengan sapa-sapa, Den nak buat-buat busy bodylah.

Den: Tak rela dipukul, nanti kulit I yang gebu ni berparut pulak.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Clik Iklan Disini

 

coments