Masalah hati Dewi Sandra paling berat saat ini


DEWI Sandra, isteri kepada penyanyi popular Glenn Fredly dikatakan menghadapi stres yang paling berat saat ini. Sebelum ini dia sudah berhadapan dengan masalah rumah tangga yang kemudiannya berakhir dengan penceraian. Kehidupan berkeluarga dengan pelakon Surya Saputra tidak dapat diselamatkan.

Dugaan datang lagi kali ini. Seperti baru sahaja melihat gambar-gambar bahagia Dewi dan Glenn, nampaknya ia tidak berpanjangan. Wanita berusia 29 tahun ini terpaksa berhadapan dengan masalah hati dan rumah tangga sekali lagi.

Perkhabaran menceritakan bahawa rumah tangga kali kedua ini bakal menemui kemusnahan. Perkahwinan yang hanya berusia tiga tahun malah gagal mendapatkan zuriat.




Glenn dan Dewi bernikah pada 3 April 2006. Pernikahan Dewi dan Glenn yang berlangsung secara tertutup di Bali malah mengundang tanda tanya kerana Dewi baru saja bercerai dengan Surya.

Kini, kesedihan datang lagi. Satu cara yang diambil bagi menghilangkan segala stres dan sedih adalah dengan membikin album. Itu cara Dewi Sandra untuk menghadapinya.

Dia kini dikatakan sibuk dengan urusan pembikinan album. Dia malah menolak untuk ditemu ramah dan cuma menyampaikan pesanan melalui pengurusnya.

Dewi Sandra dikatakan tidak mengalami stres yang berat tetapi hanya kepenatan kerana jadual yang cukup padat dan mahu menyelesaikan kerja-kerja di studio secepat mungkin.

Dia sebolehnya mahu mengeluarkan album dalam masa terdekat, ujar pengurus Dewi Sandra.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Masalah hati Dewi Sandra paling berat saat ini”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments