DEMI bersama suaminya, aktor Ashton Kutcher.


DEMI MOORE dilaporkan telah merayu kepada seorang peminat fanatiknya supaya tidak menjalani pembedahan plastik untuk kelihatan sepertinya.

Demi telah mendapat tahu seorang wanita berumur 29 tahun, Lisa Connell yang mengidap kanser telah bercadang untuk menjalani pembedahan plastik sebelum dia meninggal dunia.

Lisa dikatakan mahu mati dalam keadaan cantik dengan wajah mirip dengan bintang pujaannya itu.

Demi yang menulis dalam rangkaian laman web sosial Twitter berkata: "Saya berharap dapat menghubungi wanita bernama Lisa Connell yang mahu menjalani pembedahan plastik untuk kelihatan seperti saya dan saya tidak menggalakkan Lisa melakukan pembedahan tersebut. Wajahnya sendiri dah cukup cantik!"

Lisa yang didiagnos mengidap kanser pada 2006 sebelum ini dilaporkan sanggup berhabisan sebanyak AS$60,000 (RM210,000) untuk menjalani pembedahan menyedut lemak, pembesaran payu dara, pembentukan semla kedudukan gigi dan menegangkan semula kulit, terutama pada bahagian wajah.


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “DEMI bersama suaminya, aktor Ashton Kutcher.”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments