Karpal singh menghina pemuda melayu"kaum melayu"


25/2/2009 di parlimen si kapal karam(karpal singh) x sedar diri ini telah memaki dan menghina kaum melayu dengan perkatan babi celaka..gara2 angkara 2 butir peluru yang dia dapat..xpi aku rasa lah peluru tu dia punya orang2 jugak yang taruk saja nak sabotaj orang lain..dah le tak sedau diri ada hati nak saman sultan:pge47:.bodoh punya karpal bin kapal karam..Woiii !!! karpal bin kapal karam mampos lah ko cepat menyemak aje ko bagi panas kaum lain aje ko ni...INI CONTOH PENGIKUT ISRAEL DAN JUGAK MUSUH NEGARA TAK KENANG BUDI...israel macam tu lah x kenang budi dah bagi makan pastu buat kecoh kat palastin Bak kata dia "JANGAN MAIN2 DENGAN SAYA"...konon hebat sangat lah tu karpal lu siapa orang mahu takut sama lu...:pge48::pge47:


Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

2 comments to “Karpal singh menghina pemuda melayu"kaum melayu"”
Ma'am_Chelsea berkata...
on 

Kill2x...!! Die2x...!!

Shada178 berkata...
on 

tu la kasi mampos cepat aje karpal karam nih

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments