Gadis yang jadi mangsa pukau hilang lagi

:pingu_37:

RANTAU PANJANG - "Saya sedih dengan sikap cucu saya yang menghilangkan diri selepas diselamatkan oleh polis ketika dikurung dalam sebuah rumah oleh seorang lelaki di Sungai Golok, Thailand."

Demikian luahan Yaacob Yazib, 80, yang merupakan datuk kepada Siti Aida Norbani Mustafa, 22, yang sebelum ini mendakwa telah menjadi mangsa pukau dan dilarikan oleh seorang lelaki Thailand di negara jiran itu.

Cerita Yaacob, dia sendiri tidak mengetahui di mana cucunya menghilangkan diri selepas diselamatkan oleh polis Malaysia dengan bantuan polis Thailand di Pangkalan Gergaji, Sungai Golok, Rabu lalu.

Katanya, selepas mengetahui cucunya yang berasal dari Kampung Bukit Payung, Terengganu dikurung di sebuah rumah di negara jiran itu, dia terus membuat laporan di Balai Polis Rantau Panjang, sehari sebelum cucunya diselamatkan.

"Saya amat mengharapkan Siti Aida pulang ke rumah saya di sini sekiranya cucu saya itu tidak mahu pulang ke rumah keluarganya di Terengganu," katanya ketika ditemui di rumahnya di Kampung Kajang di sini semalam.

Khamis Kosmo! melaporkan Siti Aida Norbani mendakwa dipukau oleh seorang lelaki Thailand ketika membeli-belah seorang diri di pasar pagi Sungai Golok, dua minggu lalu.



Plzz..Berikan Komen. Komen anda amat di perlukan untuk memberi idea kepada penulis mencari bahan untuk rujukkan bersama.

Comments :

0 comments to “Gadis yang jadi mangsa pukau hilang lagi”

Catat Ulasan

Clik Iklan Disini

 

coments